A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2011. március 13., vasárnap

Díj!:D

 Sziasztok jó estét!
Igen már megint nem friss!
De no para csak tovább küldöm azoknak a díjat akik szerintem megérdemlik!

Először:
Köszönöm Rosabellnek!

Másodszor:
Szabályok a díjhoz:
1.) Kell egy bejegyzést kitenned a díj logójával és a szabályok              feltüntetésével.
2.) Be kell linkelned a személy nevét akitol kaptad a díjat és tudatni vele, hogy elfogadtad.
3.) Tovább kell adnod 3-5 blogtársadnak és szólnod nekik!

Harmadszor:
Akiknek továbbküldöm:

7 megjegyzés:

Mézes csili írta...

Úr isten, Vivri! Köszönöm! :)
TÉnyleg! És tudod mit? Csak neked, csak most felrakom a 3. szeletet :)
És máris rakom ki a díjat!

köszönöm, csili

Mézes csili írta...

Illetve a friss csak holnapra mehet, mert még át kéne néznem, de túl kómás vagyok...xD kicsit kifárasztottam magam ma. :)

Vivri írta...

Semmi baj! Örülök hogy örülsz! Megérdemled! És azt is hogy boldog légy! Ugyanis csak hogy a szavaitokkal éljek: "Rengeteg olyan tehetséges, leendő író él a világban, akiknek csak egy kis biztatás kéne, hogy megmutassák azt, amin nap mint nap dolgoznak."
Ha zavar törlöm! Vedd úgy hogy ez az én bíztatásom! Csak magadnak köszönheted! Mert tehetséges vagy! Minden írónak megvan a saját változata az életről! És ezt úgy formálja ahogy tudja! csak az a kérdés: Él ezzel a lehetőséggel? Ezt csak ő tudaj! csak így tovább!

Bells írta...

Hát kedves Vivri! :)
Nagyon szépen köszönöm, igazán örültem a díjnak..:)
S nem mellesleg, hálás vagyok, hogy olvasol.
Puszi:
b.

Vivri írta...

Szívesen! Nagyon jó a te történeted is nagyon kedvelem a főhősöket és nagyon várom a végét hogy ki derüljön mi is történik!

Mézes csili írta...

Szóval, amit ígértem, jelentem, meg is volna :)*tiszteleg* Szóval a te tiszteletedre 3. szelet :)

Vivri írta...

Köszönöm!