A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2011. március 23., szerda

Díj :D

Ezt a díjat Mézes csili és Szatti duótól kaptam. És Dios-tól Nagyon jól esik és köszönöm 1000-szer!
Szabályok a díjjal kapcsolatban: add tovább 5 blogger írónak, és értesítsd is őket, valamint árulj el 5 titkot magaddal kapcsolatban!
Nos, akiknek tovább adnánk a díjat:





 

  1.  Kedvenc ételem a CSOKI :DD
  2. általában elalvás előtt mindíg gondolkodok a történet folytatásán
  3. Ecklair részben rám hasonlít, először egy teljesen más karakternek indult, de ahogy kezdem egyre jobban olvasni a történetet újra, egyre jobban észreveszem hogy valahol legmélyen hasonlítok rá egy két jellemvonásban
  4. imádom az esőt! Általában esernyő nélkül szoktam ilyenkor mászkálni, és a tűző napra ki sem teszem a lábam! Ha találok egy tenyérnyi árnyékot, rögtön alámegyek! Nem a legjobb barátom a Nap.
  5.  imádom a barátnőimet. Gréta (a bétám:)) Csajszi szerepében jelenik meg, és Barby:) pedig Crystal személyiség jegyeit kapta! (igen, bunkó, de én így szeretem:))) Neki ugyan nincs pasija de akkor is őt társítanám hozzá! Valamint már előre kitalálták milyen jelenetben szeretnének szerepelni és saját jelenetük is van (Barby jelenete: táncolós piálós a bárban és van még egy /de az majd később/ Csajszikámé pedig még a jövő zenéje:))

2 megjegyzés:

Dóó írta...

szia :)
Láttam, hogy írtál a blogomba, ezért ide jöttem. Egy kicsit későn, de az a lényeg, hogy itt vagyok. :D
Nem ismerem a blogodat, és téged sem, de gondolom, hogy te olvasod a történetem, hisz akkor nem küldted volna a díjat.
Nagyon szépen köszönöm ^^
puszii

Vivri írta...

Dóó!
Igen követem a blogodat! Annak ellenére hogy nem olvasod írásom, remélem te is ezentúl olvasni fogod! ha nem is akkor is megérdemled a díjjat és remélem továbbra is ilyen sikeres leszel!