A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2010. december 24., péntek

3-2. vált.-Az érem másik oldala

Sziasztok itt az átívelő fejezet! Mindenkinek Békés Boldog Karácsonyt!!! Bár nincs javítva de nekem és bétámnak is sok dolga volt! Úgyhogy karácsony után két ünnep között megkapjátok javítva is! Igen ez a nyers változat de ígrem majd megkapjátok javítva is! Jó olvasást!

3.fejezet-Az érem másik oldala:
Majd megérted mondtam bátyámnak. nagyon féltett engem tudtam, hogy kiborul, de nem hagyhattam. Nagyon fájt a karom azok a jelek égették. Valami megváltozott bennem éreztem nem tudtam mi az, de valami borzasztó! Meg kellett védenem őket magamtól! Muszáj volt! Lábaim nem bírták tovább ezért összeestem. Ez után minden elsötétült és az érzelem mentes tudatlanság körülölelt.

   Körülöttem minden sötét volt. Semmi, de semmi nem volt körülöttem csak a feketeség. Olyan volt, mint a filmekben. Nem értettem a helyzetet. Csak ültem percekig így mikor egy fehér pont közeledett hozzám. Fejmagaságban volt, nem is értetem mi az csak felálltam közelebb mentem, hogy megnézzem, hogy micsoda. de inkább valakit kellet volna mondanom! Egy férfi sziluettje rajzolódott ki előttem. Lassan, hangtalanul mozgott. egy fekete köpenyes alak fejébe húzott csukmával és karddal a hátán!   fehér bőre csak úgy vakított. közelebb jött hozzám egyre és egyre közelebb. Fölkeltem a - mondanám a földnek, de sajnos a semmi volt alattam- földről és csak álltam és vártam, hogy utolérjen. Még a köpenyének susogása sem hallatszott! Vajon hogy csinálja?  Megállt 1 méterrel előttem. Csak néztem és ő is nézett engem. Úgy 182 cm magas lehetett, köpenyén - amennyire lehetett látni- keresztül látszott, hogy nem éppen egy vézna személy. Féloldalas mosolyra húzta száját és megszólalt:
-          Utolsó találkozásunk óta nagyon megváltoztál! teltebb lett az ajkad, hajad hosszabb, karcsúbb alakod lett! Érettebb és csinosabb lettél!- mondta úgy, mint egy öregember egy rég nem látott fiatal ismerősnek. –üzenetem van számodra!
-          Ki maga?- kérdeztem. annyira ismerős volt, de nem tudtam hova tenni. De ismert engem régebbről. de nem ugrott be hogy honnan.
-          Á-Á-Á-Á-Á!! Mindent a maga idejében! Üzenetem van számodra!
-          Ki maga?
-          Ó igen a jó öreg makacsságod! Igen erre számítanom kellett volna! 1 hét múlva nem így fogod gondolni! Nem kényszerítelek semmire, de a saját érdekedben mondom! Hagyd abba!
-          Miért?- és válaszul legyintett egyet a levegőben kezével. Ekkor a kezemen a vörös jelek kirajzolódottak és vörös szárnyak álltak ki a hátamból. Szárnyak?
-          Mit csináltál velem?- ordítottam neki kétségbe esetten a fájdalomtól és a meglepetségtől.
-          Maradj csöndben!-parancsolt rám!- Az üzenet: Menj arra a helyre hol élni, halni nem lehet, egy fontos személy kinek élete élet és halál között lebegett! Pontosan éjfélkor!
-          Ezt hogy érti? És ki maga?
-          Mindent a maga idejében - ismételte meg mondatát és már fordult is épp menni is akart - Ja és még valami! Ne lepődj meg, ha megölsz valakit!- megfordult. Elment. Otthagyott szenvedni egymagamban!

Nincsenek megjegyzések: