A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2011. január 2., vasárnap

5. fejezet

5.fejezet - A banda
Kiszedegettem a képeket a mappából és sorra vettük a bátyámmal és a haverunkkal.
Az 1. képen egy szőke, erősen feketével kihúzott szemű csaj képét vettem elő. Látszott rajta hogy imád feketében járni és hogy vagány csaj. De a vakolattal igazán visszavehetett volna! Olyan erős sminkje volt, amit én egy év alatt nem kentem volna föl magamra! De ízlések és pofonok!
-          Ő Cassandra.  Nagyon visszafogott, sőt szótlan lány! De ha kell helyre teszi az embert! Vannak düh kitörései is! De attól még szerethető! Öszintén elmondja mindenkinek hogy mit gondol róla!
-          Aha! Az ereje?
-          A tüzet tudja irányítani! Egyszer felgyújtotta az egyik bántalmazóját és annak a kocsiját úgy 1987-88 körül.
A következő képen egy szőke kalapos lány volt. Kék szemekkel, Barna melír csíkokkal. Lerítt róla a természetesség. Csinos volt. Első ránézésre jó bulizós egyke csajnak tűnik. 
-Ő Crystal. Kedves lány! Határozott, céltudatos, jó humorú!  De van egy idegesítő szava! A „cuksiii”! Szeret vásárolni, lógni a haverokkal, Bulizni, és piálni! Ittas vezetésen kívül nem volt nagyobb balhéja! Statikus elektromosságot tud gerjeszteni és villámokat tud szórni.


A harmadik képet kezembe vettem.
-          Ő Crystal barátja! 1. éves a kapcsolatuk. Utcai verekedésben vett részt, de nagyobb balhéja nem volt. nagy dumás! Néha nagy kavaró tud lenni! Gondolatolvasó idegesítő tud lenni de megbízhatunk benne. Többet nem tudok róla mert Eric figyelte meg!
 
A 4. képen két férfi volt:
-          Kemény csávó! igazi rosszfiú! Ő Ian!- mutatott a fiatalabbik férfira- Nagy pókeres! Él hal a szerencsejátékért.
Ha nem vagy barátja, akkor az ellenségének tekint. De ha egyszer közel enged valakit magához feláldozná magát érte. Igazi jó barát a csalás nagy mestere. Az ereje az, ha valamihez hozzáért át tudja alakítani olyan tárggyá, amilyenné, szeretné!  Ezért is imádja a játékokat! Így tud csalni!  Kifosztott egy kaszinót Los Angeles-be! Egy este eldurrant az agya és az egész kocserájba megőrítette az összes játékgépet és mire reggel kinyitottak mindenhol szanaszét hevertek a játékok darabkái!- mondta nevetve .- De nem  jöttek rá hogy ő volt! Úgymond szökött bűnöző.
-          Jensen?
-          Igen.
-          Néhány vámpír haverodat is elhozod?
-          Igen
-          Ő az a hekker gyerek?
-          Az!
-          És ki a másik?- Most egy kicsi elhallgatott.
-           Jaj, csak azt ne mondd, hogy…
Kivettem az utolsó képet is. Az volt a képen kit nagyon utáltam! Cinikus nagyképű hülyének tartottam!- Már elnézést a kifejezésért- Játssza az agyát nekem, és az összes én korom beli lánynak is. Annyira-nagyra tartja magát, hogy az már fáj! Ezen kívül Akkora az egója, mint fél Alaszka! És azok a humortalan viccei az agyamra mennek! Egyszer úgy elkezdett nekem flörtölni, hogy az én egy üveg Wisky-t a fején landolt! A második alkalommal meg bele löktem a folyóba, mert meg akart csókolni! Na, most próbálja meg! Úgy felpofozom, hogy se bevizelni se észhez téri nem lesz elég ideje! A neve Nick! Ajánlatos minél előbb elmenekülni ha meglátod.
-          őt mért vetted be?
-          Azért mert szeretné, ha az erőd rajta próbálgatnád!- mondta nevetve Edem.
-          Ja! csakis!
-          Tudod, milyen képességekkel bír!
-          Igen tudom, de akkor sem bírom se a képét se a felsőtestét se semmiét! De főként a nagy egójától kapok frászt!
-          Tudom, hogy utálod a fickót, és hogy a frászt kerülget téged, ha csak rá is pillantasz, de tudod, hogy fekete köddé tud válni! Ez nagy hasznunkra lehet!
Rendben, de ha gonoszkodik, én nem fogom vissza magam. - Hajoltam át az asztalon hogy
-          testvérem szemébe nézhessek.  1 centire volt az arcom az övétől. Dacos képpel néztem rá nyugtázva, hogy komolyan gondolom. Ő állta a tekintetem ezzel csak annyit mondva „hogy nem állok az utadba”.
-          Mire jönnek?
-          8-ra.
-          Van még valaki!-mondtam az utolsó képet kivéve a doszjéból.
-          igen?
-          Igen!
-          Ja, őt küldte Eric még pluszba. Ma talált rá.
- Ó nézzük csak!- mondta EY és egy -   füttyentéssel jelezte, hogy nagyon tetszik neki, amit lát- Felszedjük ezt a csajt!- jelentette ki büszkén.
-          Hogy hívják?
-          Csajszi- válaszolt vissza nekem bátyám.
-          Csajszi?
-          Igen! Csak Csajszi! Szörnyű múltja volt és üldözik ezért is csak a csajszi nevet használja. Menekül üldözői elöl. Védő és az ereje az, hogy manipulálni tudja az érzéseit az embereknek.
-          Szédületes vagy! Kezdek félni tőled! Többet tudsz róluk, mint a legjobb haverjuk! Vagy az anyjuk! Te neked meg nincs barátnőd?
-          Képzeld szakítottunk úgy egy hete! Apropó szerelem. Mi van közted és Eric között- kérdezte EY és bátyám helyeslően bólintott.
-          Fiúk… ugye most nem arra kényszerítetek, hogy a saját magán ügyeimről, vagyis bocs, szívügyeimről beszéljek? Ti talán egymás között megbeszélitek az én jelenlétemben is a dolgaitokat, de én nem!  Az csak rám tartozik!
-          Szóval kedveled!- elgondolkodtam ezen egy kicsit. Igen kedvelem Ericet! Most hazudjak nekik? Úgysem tudok. Megérezné. Hát jó! Őszinte leszek!
-          Igen.
-          Az jó mert ha „nemet” mondtál volna, akkor ki kellet volna kényszeríteni belőled!
-          Az már igaz!
-          Na, mi legyen a vacsora?
-          Melegszenya?
-          tőlem! Kb. mennyit esznek?
-          csinálj 20-at így jut mindenkinek 2 darab.
Neki láttam a szendvicsek összeütéséhez. Oda jött hozzám EY. Segíteni akart! Mitőrtént?
-          Azt szeretnéd ha adnék egykét tippet a csaj megpuhításában igaz?
-          Hon… Igen.
-          Csak add önmagad! És hagyd a macsó dumát!- parancsoltam rá.
-          Rendben.
*****      
-          Este 8 órakor:
-          Kopogtattak az ajtón. Mivel a fiúk lusták és persze hogy arra várnak hogy kinyissam, ezért kinyitottam. A küszöbön Eric állt. És én hülye belenéztem a szemeibe. Szemei megint magával ragadtak. Elvesztem szemeiben. De volt annyi eszem, hogy gondolatban pofon vágtam magam. Hát igen ez mentett meg attól, hogy egy kínos estét túléljek, de ezen nem változtat az a tény, hogy Taylor tud olvasni a gondolataimban. Kaján vigyorral az arcán lépett be a többiek mögött a nyitott ajtón, oldalán a barátnőjével. Csak úgy félvállról oda súgta nekem „én, nem köplek be”
-         Ettől aztán nagyon megnyugodtam!!!- vetettem oda neki émelyítő gúnnyal. Ezen csak elnevette magát. Mit is vártam tőle? De megtanítom neki, hogy ne legyen kedve ilyesmihez.
-          Én majd segítek elfelejteni!
-           Hogyan?

-               Ne akard tudni. - mondtam neki vészjóslóan. Ezt nem tudta mire vélni, de nem is nyugtatta meg túlzottan.
-          Az ennivalót eléjük tettem sokat ettek nem is kétség. Elfogyott az összes szendvics. Edem neki vágott a „szedjük fel Csajszit hadműveletbe”. A többiek társalogta egymással én meg csak néztem őket. Olyan könnyű volt így! Csak nézni őket mintha semmi gondom-dolgom nem lenne. Pedig ez nem igaz. De legalább el tudtam felejteni. Ez feloldott. Annyira szerettem ezt. Neki dőltem a pultnak és csak néztem ki a fejemből egészen addig, míg Eric szavai meg nem törték a csendet.
-           Gyertek velem, ott bemutathatjátok, mit tudtok!
        Mikor oda értünk arra a gyönyörű tisztásra elkezdték a bemutatókat. Először Cassandra gyönyörű tűz bemutatóját mutatta be. Lélegzetelállító volt! Taylor a gondolatok fontosságának és a magánélet megszegésének módját mutatta be. Crystal pedig sokkoló mutatványt mutatott be szó szerint!  Csajszi meg mutatta, hogy tud érzelmekkel játszani, Ian a csalás fortélyait mutatta be. Az idegesítő Nick pedig a fekete köddé válást-trükkjeit mutatta be. Én csodálattal néztem őket. Mikor Nick befejezte hirtelen minden tekintet rám szegeződött, de miért? Csak nem nem! nem!!!! Ránéztem Ericre.
-                Ugye nem azt akarjátok mondani, hogy én következem?- a szeméből megbánás lehetett felfedezni.
-                   De!

Nincsenek megjegyzések: