A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2011. január 28., péntek

4. díjjam:

Sziasztok! Még nem fejivel jöttem, igaz de a hétvégén meghozom! Köszönöm szépen ezt a díjjat Angee-nak(igen megint tőle, és ezért hálás vagyok neki!) Nagyon nagyon köszönöm! Ezerszer:DDD

 
Teendők : 5 embernek lehet tovább adni, akiknek a blogját te legjobban szereted. Le kell írni, hogy miért szereted blogját. És még 5 dolgot le kell írni magadról. Akiknek tovább adod, azokat valamilyen módon értesíteni kel.




5 dolog rólam:
  • Makacs, önfejű és néha forró fejű tudok lenni sajnos:) (ez a szín tiszta igazság:)) ((: fogadj el így :))
  • könnyen meg tudok bízni bárkiben de ha egyszer elárül az a személy onnantól vége a bizalomnak és semmiben nem bízok meg benne
  • van két legjobb barátnőm akik nem bolondabbak nálam (ha nem értenek velem egyet úgy is ki kérik maguknak de így szeretem őket)
  • nagyon könnyen megértem a legbonyolultabb matematikai feladatokat is
  • imádom a rejtélyeket krimiket (minden ami rejtélyes az jöhet) mágikus dolgokat
5 ember akinek küldöm:
  • manok.a-nak: mert nagyon izgalmas a története igaz néha egy kicsit vérszomjas dolgok vannak benne de nekem ezért tetszik nagyon és misztrikus, rejtélyes dolgok miatt is! (komikat mégegyszer köszi) története olyan mint a drog és én már függő vagyok!
  • Moon Angel-nek: mert ő neki nagyon de nagyon teszik a története tiltott szerelem harcok rejtélyek és egyéb meglepetések! nagyon jó!
  • Leander88: mert meglepetéseket tud nekem okozni minden szavával! a szerelmi története nagyon megfogott!
  • Dark Angel: a nagyon érdekes történetért amit élő tud varázsolni a tollából
  • prophecy: minden történetét szeretem
Mindenkinek további sok sikert és olvasót sok sok kommentel a tetején kívánok! További sok sikert!

2 megjegyzés:

manok.a írta...

köszönöm újra és újra :)

Vivri írta...

szivesen!