A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2011. április 23., szombat

Díj :D

Köszönöm Szattinak és Csili duónak ezerszer!
Sokat gondolkodtam kinek is küldjem tovább de végüis arra a döntésre jutottam, hogy most olyan személynek küldöm, akitől töbször is kaptam sok díjat. Ő nem más:
A másik aki engem társ szerkesztőnek választott:
És egy blogra akinek nagyon megtetszett a története és e mellett mert remélem a férfi fő szerepő megtudja a lány titkát és újra összejönnek (nagyon remélem:)), szóval ösztönzés képpen is és nem csak e miatt hanem mert amúgy is megérdemli:
Mit kell tudnotok rolam:
  1. Szemüveges vagyok
  2. Kedvenc időtöltésem a rajzolás, írás, fotózás
  3. Fotózni csak a külvilágot szeretem csak magamat sose. Barátnők és stb. De alig van egy kép amin én és a 2 barátnőm vagyunk. A trió majd változtat a helyzeten.

5 megjegyzés:

Rosabella írta...

Szia..Köszönöm a díjat :)

Vivri írta...

Szívesen! :D

Kata írta...

Szia,
Nagyon köszönöm a díjat, igazán megtisztelő! :)
Kata

Vivri írta...

Sziasztok!
Szívesen mindenkinek! Bár nem kellene megköszönni, hisz megérdemeltétek :DD

emzi írta...

I hope you never stop to convey information that is very attractive to his readers , because we will always be waiting for information like this very quality
friv 2 | friv 1 | friv 2014 | Kizi games