A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2010. november 20., szombat

Nyitás

sziasztok itt van a bevezető rész és várom a komikat hogy van-e értelme belevágni. mint mondtam építő kritika csak a színtiszta igazság!remélem hogy azért felcsigáztalak titeket!

    S ott állt ő! Minden fájdalmam okozója.Minden porcikámat átjárta a fájdalom ahogy ránéztem. De mégis hogy gyűlöljem azt az embert akit születésemtől kezdve szerettem és aki viszont szeretett, megvédett, óvott? Elhagyott mikor legjobban szükségem volt rá. Ellökött magától mintha egy rongy lennék!manipulált kihasznál!! Próbáltam gyűlölni de nem ment.Dühös voltam rá de akkor sem tudtam gyűlölni a saját tulajdon apámat. De mégis hogy szerethettem ezt az ember, ezt az idegent?Mert aki előttem állt az nem volt más mint maga a sátán!

2 megjegyzés:

Rosabella írta...

Szia Vivri!
Szerintem ígéretesnek hangzik a történeted.Egész ötletes.Lehethogy mások mást fognak rá mondani,de engem meggyőztél a történettel.Mindenesetre én olvasni fogom.
Puszi:Angee (új nevet változtattam,így már nem Elena a nevem,hanem Angee.) :)

Vivri írta...

Köszi Angee nagyon nagyon!! 1 ember is már valami számomra úgyhogy ha minden igaz bele vágok! És mint mondtam hogy nem tetszhet mindenkinek mindegyik blog szóval azért kértem mindenkit őszinteségre! jövő héten ha lesz időm akkor hozom a kövit! és mégegyszer köszi!