A blog röviden

Ez a történet Ecklair-ról szól, aki egy 20 éves átlagos lány. Vagy mégsem? Álmai nagy fenyegetést jelentenek neki. 21. szülinapján egy titokzatos személy jelenik meg álmában, segít a főhősnőnkön, aki viszont szeretné látni. Nem is sejti, a jelek amiket kap álmában mágikus erővel bírnak és azt meg nem avégkép nem, hogy aki ezeket a jeleket adja neki nem más mint az 1 éve halottnak hitt apja. Fölakarja használni a lányt ördögi tervének megvalósításában, de a lány ellen áll neki, kar részt venni apja ötletében. De sajnos nincs választása, mert sajnos előfordul, hogy a rémálmod maga az álmaid. Hogy szertehet bele a titokzatos Eric-be vagy hogy segít neki a vámpír ikertestvére aki az ún. " fehér tigris" vámpírbanda vezetője.....azt akkor tudod meg ha elolvasod!

Jah és még valami 1 komi után hozom a frisset.

2011. február 7., hétfő

Egy kis ízelítő!

Kedves olvasóim!
Itt egy kis ízelító a következő fejezetből!Ez nagyon eseménydús izgalmas rész lesz! Aki szereti a harcokat annak be fog jönni a fejezet! Mert hát nem kevés ember köt bele a főhősnőnkbe! De csak ennyi! Igyekszem a héten hozni a fejezetet! De addíg is jó olvasást:

"Elhajoltam néhány jól irányzott ütés, rúgás elől és hátrálni kezdtem. nem vettem észre hogy a bár közepén állok és mindenki csak engem néz, csak akkor mikor neki ütköztem az egyik asztalnak. Ültek az asztalnál. Végig nézték a show-mat egy szál melltartóba, farmerbe és tűsarkúba. Tapsoltak éljeneztek. „gyerünk kiscsaj” „adj neki” mondatok hagyták el a szájukat.  A támadóm egyike leütött hanyatt estem és fent feküdtem az asztalon. Mikor közelebb jött hozzám, már azon volt, hogy kicipel, mikor ..."

Nincsenek megjegyzések: